| Autor | Mesaj |
Buna ! Sunt eleva in clasa a 9-a . Ma inteleg foarte bine cu un coleg. O sa ii zic EL . :D
Eram la liceu si era o zi aglomerata pe holuri. Iar afara era un fel :-? hmm.. loc de antrenament construit din busteni. Trebuia sa sari peste ei sau sa mergi pe sub ei daca poti sa te apleci. Ma plimbam cu Ioana( colega) prin liceu. La un moment dat apare EL si sta pe langa mine . Iesim afara si ca sa traversam curtea trebuia sa trecem prin chestia aia :-??. Inainte sa incepem "cursa" EL se opreste brusc se intoarce cu fata la mine si nu mai stiu ce o zis dar s-o apropiat de mine, si-o pus mainile pe talia mea si ma saruta pe gat x_X ... dar intre timp eu raspundeam la ce o zis:-?? . Si Ioana statea in spatele lui gata sa treaca si isi pune mana la gura ca sa nu rada dar pana la urma nu mai rezista si =)) dar fara sa faca zgomot ca sa nu auda EL :)). Dar eu tot vorbeam cu EL dar nush ce :-?? ceva legat de liceu cred :-? . Imi da drumu si merge si EL in spatele lui Ioana ca sa trecem . Merg si eu dar vb in continuare . Eu mai ramaneam in urma. Apoi cand am iesit din ***ia aia parca am ajuns in spatele surii din satul unde am eu bunici si un baiat de care tocmai m-am despartit . Iar la coltul surii erau 2-3 baloti de paie :)). Nu stiu cum face ca ma pun pe baloti ( in pozitie de sezut ) , vorbeam in continuare pe aceeasi tema si se juca cu mainile mele :-?? . Intorc capu si prin portile de la sura vedeam inauntru liceului .. exact cum portile ar fi usita din fata clasei noastre de clasa.Colegamea Ioana pleaca in clasa , iar cand merg si eu EL era deja acolo cu toate ca l-am lasat singur la baloti :-??. Merg la locul meu in banca iar Ioana ii zicea deja la Ioana2 ce s-o intamplat ( suntem 3 BFF). Ioana2 se uita la mine si zice : :O /:) voi doi ? :))
Eu: Ce ? :-/
Ioana2: Tu cu EL ? :O
Eu: Nuuuu :))
Ioana: poi atunci de ce te-o sarutat?:>
Eu: Ba nuu. :O
Ioana: V-am vazut. Si nu te-ai impotrivit …:>